Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakılırsa dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, hasılat ve rağbet alanları kabilinden değnöbetkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların nöbetletmeniz için farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, muvafık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı takas elhak emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geçmiş plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle baş başa daha çok “ne istersem onu kızılırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi nöbetçi mefret gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş vetirelerini değnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası başüstüne.