Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran yapılmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve dikkat alanları kabilinden bileğişlemkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz derunin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, isabetli maliyette tasni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş filhakika emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde belde alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle omuz omuza çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga puan oylumlu rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş süreçlerini bileğişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız kovuşturulma eden yıllarda genel ağ site çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir çehre başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web tasavvur ve yazılı sınavm çaldatmaışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin devran süresince üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi yüzınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine ilgilı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, ahir istenilen payanları vermemektedir.
Web Sitesi Kurma